2015. sze 28.

Közösségi önértékelés 5 lépésben

írta: Klausz.Melinda
Közösségi önértékelés 5 lépésben

Néha a legjobb módja annak, hogy tudjuk, valóban sikeresen használjuk a közösségi média erejét, hogy bepiszkoljuk kicsit a kezünket és önértékelést tartunk. Lehet, hogy még nem vagy közösségi média szakértő, de ha végigmész ezen az 5 lépésen, amit mutatunk, biztosan hatékonyabbá válik a munkád.…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 20.

Miért regisztrált a HP a LinkedIn-re?

írta: Klausz.Melinda
Miért regisztrált a HP a LinkedIn-re?

A HP 2012-es LinkedIn kampányának célja az volt, hogy még szorosabb kapcsolatot ápoljon követőivel. A „Make it Matter” kampány nem csupán meg akarta szólítani a közönséget, hanem azt akarta, hogy a követők részt is vegyenek abban, érzelmi kötődés jöjjön létre. A HP marketing csapatának már voltak…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 15.

Szélesvásznúvá vált az Instagram

írta: Klausz.Melinda
Szélesvásznúvá vált az Instagram

Az Instagram 5 év alatt mindenki kedvenc négyzet alakú fotómegosztó felületévé vált… De többé már nem! Félreértés ne essen, nem azért, mert megszűnik az oldal, hanem csak az ikonikus négyzet alakú képek helyett már más szélességben is fel tudjuk tölteni képeinket. Volt már olyan, hogy le kellett…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 14.

Miért használd a Pinterestet?

írta: Klausz.Melinda
Miért használd a Pinterestet?

Ha megkérdezzük bármelyik céget, hogy melyik közösségi oldalra érdemes regisztrálni, mindenkinek azonnal a Facebook jut eszébe. Jogos, hiszen az aktív felhasználók szám már elérte a 1,5 milliárdot is. De az is igaz, hogy a Facebook kezd kiöregedni, a fiatalabb generáció már kezd ráunni a felületre.…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 14.

Új mobilos hirdetést tesztel a Facebook...

írta: Klausz.Melinda
Új mobilos hirdetést tesztel a Facebook...

A Facebook bevétele egyértelműen a cégek hirdetéseiből származik, közel a háromnegyede pedig a mobilos és tabletes hirdetésekből, ráadásul körülbelül félmilliárd felhasználó csak ezekről az eszközökről használja a közösségi felületet. Így nem is csoda, ha a mobilos hirdetési területet fejleszteni…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 12.

Változás a Facebook üzenetekben

írta: Klausz.Melinda
Változás a Facebook üzenetekben

A Facebook oldalak privát üzenetek segítségével a cégek kényelmesen kapcsolatot teremthetnek a felhasználókkal, fogyasztókkal, így kérdezhetnek a termékről, a cégről és bármiről, ami érdekli őket. Sőt a közelmúltban elindított új funkciók, mint például a „mentett válaszok”, vagy a hirdetések…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 10.

Pár hasznos trükk Facebook adminoknak

írta: Klausz.Melinda
Pár hasznos trükk Facebook adminoknak

Ahogy az oldalunk növekszik, úgy nő a rajongók étvágya is az egyre több és friss tartalmak iránt is. Mindez több felelősséggel jár és persze még több munkával is. Néhány egyszerű, de kevésbé ismert trükköt mutatunk, amikkel könnyen az élre törhetünk a Facebook oldalak kiélezett versenyében. Cikkek…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 05.

7 módja a spam-szűrők elkerülésének

írta: Klausz.Melinda
7 módja a spam-szűrők elkerülésének

Az egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfélkapcsolat kiépítésére az e-mail marketing: olcsó, könnyen használható és rövid idő alatt képes nagy mennyiségű emberhez is eljutni. Annak ellenére, hogy könnyen kezelhető, mégis fontos, hogy kövessünk bizonyos lépéseket, hogy üzenetünk valóban célba érjen.…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 05.

Facebook esettanulmány: Maggi

írta: Klausz.Melinda
Facebook esettanulmány: Maggi

A Nestlé tulajdonában lévő ételízesítő, a Maggi előkelő helyet foglal el a lengyel gasztronómiában. Bár tényleg szeretik a lengyelek ezt a márkát, mégis inkább csak az 50 feletti korosztály körében népszerű a közösségi oldalon és a vásárlók több mint felét is ők teszik ki. Ezért a Maggi marketing…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil