2021. aug 06.

Miért a videós tartalom a legjobb választás?

írta: Sáringer Viktória
Miért a videós tartalom a legjobb választás?

pexels-blue-bird-7242781.jpgA videók a közösségi médiában tarolnak. Ha növelni akarjuk követőbázisunkat az online térben, akkor bele kell vágnunk a videós tartalmak készítésébe. Most hoztunk még pár okot, miért érdemes neked is elkezdened!

A videók jobban teljesítenek

Ha belépünk egy közösségi felületre, körülbelül 10 másodperc eltöltése után már találkozni fogunk egy videós tartalommal. Ennek az az oka, hogy a videó az algoritmusok szemében jól működik és érdekes tartalomnak minősül. Hosszabb időre leköti a figyelmet és minél tovább nézünk egy tartalmat, annál inkább úgy érzékeli a rendszer, hogy ez minket érdekel és ehhez hasonló tartalmakat fog mutatni. Ha pedig többször ajánlja a videókat a platform, akkor az elérés és az aktivitás is ...

Tovább Szólj hozzá

videók videós tartalmak posztolás tartalomötletek

2021. aug 05.

Új rendszer bevezetésére készül a Google Ads - Lehet, hogy Téged is lepontoznak majd?

írta: K.Klarissza
Új rendszer bevezetésére készül a Google Ads - Lehet, hogy Téged is lepontoznak majd?

cover_7.jpegA Google 2021 szeptemberében bevezet egy új, pontrendszer alapú betartatási rendszert, amely a Google Ads-irányelvek visszaeső megsértőit sújtja majd. A pontrendszert 2021. szeptember 21-én kezdik el fokozatosan bevezetni – ami összesen három hónapot vesz majd igénybe – a következő irányelvekre vonatkozóan: tisztességtelen magatartás támogatása, nem engedélyezett szerek, lőfegyverek, azok alkatrészei és kapcsolódó termékek, robbanószerek, egyéb fegyverek, dohányáru reklámozása, megjelenítése stb. A pontrendszer lefedettsége idővel további irányelvekkel bővül majd és a hirdetők értesítést kapnak róla, valahányszor új irányelvek kerülnek a pontrendszer hatálya alá.

A biztonságos és pozitív hirdetési élmény a legfontosabb

...
Tovább Szólj hozzá

google hirdetés hirdetések szabályok google hirdetések ads felfüggesztés irányelvek pontrendszer letiltás Google ads

2021. aug 04.

Hogyan spórolj időt a közösségi médiával? I. rész

írta: K.Klarissza
Hogyan spórolj időt a közösségi médiával? I. rész

cover.pngVeled is előfordult már, hogy időhiányban szenvedtél? Ekkor persze halogatsz, elúszol a feladataiddal, miközben a teendői listád egyre csak nő, ez pedig még nagyobb stresszt eredményez.

„Ma sem posztoltam semmit…” – ismerősen hangzik? Vess ennek véget és légy tudatosabb a közösségi média jelenlétedben!

Sokan nem is gondolnak bele, pedig egy-egy apró lépéssel már óriási mértékben növelhetjük a hatékonyságunkat és sokkal strukturáltabban lehetünk jelen a közösségi platformokon.

Alábbi blogsorozatunkban ebben szeretnénk a segítségedre lenni! Kezdhetjük?

1. Priorizálj!

Ezt már biztos sokszor és sok helyen hallottad, de vajon be is tartod? Ha egyszerre van 6 aktuális téma, amiről posztolnál, ne egyszerre rohamozd meg ...

Tovább Szólj hozzá

2021. aug 02.

Így érj el sikereket a Facebookon!

írta: Sáringer Viktória
Így érj el sikereket a Facebookon!

christina-wocintechchat-com-40sbjy5ccmy-unsplash.jpgA Facebook rengeteg üzleti eszközt tartogat és bizony egy remek felület lehet, hogy sikereket érjünk el márkánk számára. A Facebook 2 billiós felhasználóbázisának kétharmada minden héten interakcióba lép márkákkal üzleti oldalakkal a felületen. Egy erős közösségi média jelenlét felépítése minden márkának hasznos lehet a Faceookon. Ez nem olyan egyszerű, mert a piac rendkívül telített, nehéz kitűnni és ráadásul az algoritmus is nehézségeket okozhat.

Most hoztunk Neked néhány ötletet, hogyan érhetsz el sikereket!

1. Lépj kapcsolatba a követőiddel nélkül, hogy el kéne hagyniuk a felületet

Ahhoz, hogy növeld elérésedet és felpörgesd az aktivitást, a kommunikációt a Facebookon (is) kell tartanod. Ez egyszerűnek hangzik, ...

Tovább Szólj hozzá

marketing online marketing Facebook tippek közösségi média tippek

2021. júl 30.

Csak óvatosan a felhasználók tartalmaival!

írta: Sáringer Viktória
Csak óvatosan a felhasználók tartalmaival!

nate-johnston-xbttbmdnqby-unsplash.jpgA felhasználók által készített tartalmak aranyat érnek a közösségi médiában. És nem is meglepő, hogy ennyire fontos szerepet tölt be ez, hiszen ebből mindkét fél profitálhat. A márka terméke, szolgáltatása egy személyes, őszinte ajánlás révén népszerűbbé válik, miközben a felhasználó is növelheti elérését, követőbázisát a márkának köszönhetően.

Ha valaki szeretne influencerként tevékenykedni, akkor eleinte ingyenes promóciókkal is felhívhatja magára a márkák figyelmét és eljuthat a márka követőbázisához egy továbbosztás által.

Azonban tartogat veszélyeket is a felhasználók tartalmainak felhasználása – jobb, ha előre tisztában vagy az alapvető szabályokkal, nehogy bajba kerülj!

Először is: mi számít ...

Tovább Szólj hozzá

szerződés szabályok ugc veszélyek user generated content Facebook Instagram TikTok felhasználói tartalmak

2021. júl 28.

Így dolgozz együtt influencerekkel!

írta: Sáringer Viktória
Így dolgozz együtt influencerekkel!

austin-distel-jphw8ndwj_q-unsplash.jpgNéha nehéz kiigazodni az influencer marketing világában, hiszen számtalan tartalomgyártó van jelen a közösségi felületeken. A véleményvezéreket csoportosíthatjuk rengeteg szempont szerint, a legfontosabbak általában a témakör, melyben aktívak (gasztroblog, fashion, egészséges életmód stb.) és a követőszám szerinti besorolás.

A legkisebb követőbázissal rendelkező csoport az, akinek a követőszáma 10 ezer fő alatt van, a következő lépcsőfok pedig a 10 és 100 ezer közötti követővel rendelkezők. Ez a réteg a legtelítettebb. Ekkora követőbázis már jelentős és bizony remek elérési arányokat lehet felmutatni. Az emberek számára a kisebb követőbázisú véleményvezérek hitelesebbek és megbízhatóbbak lehetnek, mint a több ...

Tovább Szólj hozzá

együttműködés influencer influencer marketing mikroinfluencerek közös munka influencerrel

2021. júl 26.

10 tény az Instagram algoritmusáról, amit Neked is tudnod kell!

írta: Sáringer Viktória
10 tény az Instagram algoritmusáról, amit Neked is tudnod kell!

thom-holmes-lrfw0u_o9i0-unsplash.jpgHa az Instagram algoritmusáról van szó, akkor sokan csak vállat vonnak, hogy ez bizony kiismerhetetlen. Azonban vannak olyan tények, amiket az alkalmazás képviselői is megerősítettek, így biztosan állítható, hogy valóban így van, nem csupán találgatás és tapasztalatokra alapuló észrevétel.

Most ezeket vesszük sorra, hogy Te is jobban kiismerhesd az applikációt!

1. Több algoritmus is dolgozik a felületen

A legtöbb esetben Instagram algoritmusról beszélünk, ám ez nem teljesen helyes, mert inkább többesszámban kéne utalnunk rá – nem csupán egy algoritmus dolgozik a platformon, hanem algoritmusok tesznek a legjobb felhasználói élményért. Például az Instagram Feed-ben aktív algoritmusa különbözik a Felfedezés oldalon működő ...

Tovább Szólj hozzá

tények tanácsok algoritmus tévhitek Instagram algoritmus közösségi média kommunikáció Instagram tippek

2021. júl 21.

Növeld oldalaidon az aktivitást és építs adatbázist egyszerűen! – A Bambara Hotel kampánya

írta: Sáringer Viktória
Növeld oldalaidon az aktivitást és építs adatbázist egyszerűen! – A Bambara Hotel kampánya

chris-liverani-dbi_my696rk-unsplash.jpgLegújabb blogsorozatunkban olyan ötleteket mutatunk be közösségi média kommunikációtok fejlesztésére, melyek teszteltek és kipróbáltak, valamint szakmai díjakat is kaptak.

Nincsenek titkok, homályos infók, teljesen átláthatóan elétek tárjuk néhány megvalósult kampányunkat. Ezúttal a Bambara Hotel és cégünk együttműködésben megvalósuló pontgyűjtő játékot hoztuk el Nektek, mely inspirációként szolgálhat számotokra.

A kampány célja a Bambara Hotel népszerűsítése volt a felhasználók körében, illetve a hotelhez tartozó különböző social media platformok követőbázisának növelése. Ennek érdekében egy több lépéses játékot hoztunk létre  egy applikáción keresztül - így egy füst alatt több felületet is ...

Tovább Szólj hozzá

kampány játék alkalmazás nyereményjáték elérés alkalmazásfejlesztés blogsorozat közösségi média kampány

2021. júl 20.

Mi az a Creator Studio és mire tudod használni?

írta: R Judit
Mi az a Creator Studio és mire tudod használni?

acer-device-digital-marketing-6168.jpgBiztosan észrevetted, hogy most már igazából semmit sem lehet csinálni a Facebook oldalakon, maximum nagyon gyorsan posztolni egy alap bejegyzést. Ha ennél többre vágysz, például időzíteni akár az Instagram csatornára,   akkor már a Creator Studo-ra van szükséged. Az alábbi bejegyzésben bemutatjuk ezt az új oldalt és megmutatjuk, hogy hogyan működik.

Mi is a Creator Studio?

A Facebook saját megfogalmazása alapján a Creator Studio „ összehozza a Facebookon és az Instagramon az összes szükséges eszközt a tartalom hatékony közzétételéhez, kezeléséhez, bevételszerzéshez és az adatok méréséhez. Ezenkívül segít kihasználni az új funkciókat és a bevételszerzési lehetőségeket, amikor ezek elérhetővé válnak.”

Mit tudunk ...

Tovább Szólj hozzá

creatorstudio

2021. júl 20.

Optimális célzás adatok nélkül?

írta: K.Klarissza
Optimális célzás adatok nélkül?

pexels-thisisengineering-3861969_1.jpgA vállalkozások az emberek viselkedésében bekövetkező állandó változásokkal találják szemben magukat, amihez muszáj gyorsan és hatékonyan alkalmazkodniuk. Ezek közül egy példa az e-kereskedelemre való áttérés, amely akár egy évtizedig is eltarthatott volna még, de ehelyett a pandémiának köszönhetően egy év alatt hatalmassá nőtte ki magát. 

„Új lehetőségek nyíltak meg az iparágunk számára, amivel együtt jár, hogy újra valami innovatívat hozzunk létre, új módszereket kell kidolgoznunk a vállalkozások számára, hogy könnyedén elérhessék a vásárlókat, a felhasználóknak pedig nagyobb kontrollt kell kapniuk személyes adataik felett. “– vallja Dan Levy, a vállalat hirdetésekért és üzleti termékekért felelős ...

Tovább Szólj hozzá

újdonságok fejlesztés újítások új funkció Facebook Pay Facebook vásárlás

süti beállítások módosítása