2020. jún 30.

Ismerd meg az alfa generációt!

írta: Sáringer Viktória
Ismerd meg az alfa generációt!

A közösségi média már évek óta fontos szerepet játszik online marketing szempontjából. A Facebook, Instagram, Twitter és társaik felemelkedése alapjaiban változtatta meg a márkák és a fogyasztók közötti elérés, kapcsolatteremtés, interakció módját. A közösségi médiát sokan tartják a fiatalok…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés biztonság youtube gyerek videó gyerekek fiatalok tinédzserek generáció Facebook Instagram alfa generáció

2020. jún 29.

E-mail marketing tippek, hogy ne maradjon megnyitatlanul üzeneted!

írta: Sáringer Viktória
E-mail marketing tippek, hogy ne maradjon megnyitatlanul üzeneted!

Előfordult már veled, hogy kiküldtél egy e-mailt az ügyfeleknek, vásárlóknak, de még csak meg sem nyitották? Vagy megnyitották, majd egyből törölték is? Manapság már nehéz eljutni az emberekhez, kevésbé nyitottak az e-mailben történő megkeresésekre, így ez egyáltalán nem meglepő. Ugyanakkor fennáll…

Tovább Szólj hozzá

marketing hírlevél e-mail e-mail marketing E-MAIL

2020. jún 27.

Pörgesd fel Instagram oldaladat!

írta: Sáringer Viktória
Pörgesd fel Instagram oldaladat!

2020 van, már mindenki jelen van az Instagramon is, így márkaként Neked is ott a helyed! Na, nem csak a jelenlét a fontos, de az aktivitás is. Sőt, az sem mindegy, milyen tartalmakat osztasz meg és milyen módon! Fejleszd Te is tökélyre technikádat, használd ki az összes elérhető lehetőséget és…

Tovább Szólj hozzá

poszt tipp story bejegyzés tippek bejegyzések posztok

2020. jún 26.

Miért akar mindenki influencer lenni?

írta: K.Klarissza
Miért akar mindenki influencer lenni?

A fiatalok azt a szabadságot szeretnék az életükbe, ami lehetővé teszi, hogy bármikor változtathassanak. Természetesen nem véletlen az sem, hogy a rugalmas, digitális foglalkozások felé mozdulnak el. Az egyik ilyen új foglalkozás pedig az influencer – az a személy, aki tulajdonképpen az egész életét…

Tovább Szólj hozzá

munka instagram influencer Instagram

2020. jún 25.

Betekintés a LinkedIn elemzésekbe

írta: petrapenovac
Betekintés a LinkedIn elemzésekbe

A LinkedIn az üzleti élet meghatározó platformja lett az elmúlt években, így marketing szempontból is kiemelkedő a szerepe. Mivel itt is van lehetőség oldalak létrehozására és működtetésére a személyes profilok mellett, így természetesen elemzési lehetőségeink is vannak, hogy figyelni tudjuk ezen…

Tovább Szólj hozzá

marketing adat elemzés

2020. jún 24.

Így használd a Facebook csoportokat üzleti célokra

írta: petrapenovac
Így használd a Facebook csoportokat üzleti célokra

A Facebook marketing szempontból egyik kevésbé kihasznált lehetősége a csoportok használata, pedig közösségépítés szempontjából remek lehetőségeket rejtenek. A 2018-as algoritmusfrissítés eredményeként a felület azokat a bejegyzéseket részesíti előnyben, amik beszélgetéseket indítanak be és jelentős…

Tovább Szólj hozzá

marketing közösség ügyfélszolgálat csoport ügyfél közösségi média

2020. jún 24.

A közösségi média megtérülése – ROI számítások

írta: petrapenovac
A közösségi média megtérülése – ROI számítások

Az ROI (Return on Investment, a befektetés megtérülése) témájáról általánosságban már írtunk korábban, most ennél kicsit részletesebben is bemutatjuk, fókuszban a közösségi média marketinggel. Az ROI az egyik legfontosabb KPI (Key Performance Indicator, fő teljesítménymutató), így aki méréseket…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés mérés roi roas

2020. jún 23.

Hogyan érinti a GDPR a közösségi médiát?

írta: petrapenovac
Hogyan érinti a GDPR a közösségi médiát?

A GDPR-ról már biztosan hallottál, hiszen 2018 májusa óta a cégeknek kiemelten figyelniük kell rá, hogy a hozzájuk beérkező adatokat az EU szabályozásainak megfelelően tárolják és használják fel. Felmerülhet a kérdés, hogy ez mégis miként hat ki a közösségi médiára és az itt folytatott marketing…

Tovább Szólj hozzá

biztonság adatvédelem adat gdpr GDPR

2020. jún 22.

Közösségi médiával foglalkozol? Ügyelj a mentális egészségedre!

írta: petrapenovac
Közösségi médiával foglalkozol? Ügyelj a mentális egészségedre!

Nem túlzás kijelenteni, hogy bizony rengeteg ember vált közösségi média függővé az utóbbi években. Sokaknak az az első teendőjük reggel, hogy megnyitják a különböző közösségi alkalmazásokat a telefonjukon, és körülbelül ugyanez történik közvetlenül lefekvés előtt is. Nagy átlagban napi 144 percet…

Tovább Szólj hozzá

egészség közösségi média közösségi média stressz

2020. jún 21.

Birkaeffektus a közösségi médiában

írta: Sáringer Viktória
Birkaeffektus a közösségi médiában

A botrányok és influencerek hatalma

A közösségi média az elmúlt években már ismert a különböző botrányokról, konfliktusokról. Sok esetben akár egy-egy interneten ismert személyiség is hatalmas balhét tud kiváltani és lavinaszerű reakciót tud elindítani a felhasználók körében. Birkaeffektusnak nevezhetjük azt, amikor az emberek egy…

Tovább Szólj hozzá

vélemény youtube botrány híresség véleményvezér követő tiktok influencer