2018. júl 06.

Hogyan népszerűsítsd Facebook oldaladat?

írta: BDóra.
Hogyan népszerűsítsd Facebook oldaladat?

blur-close-up-computer-927629.jpgEgy Facebook oldal az elején mindig kicsit nehezen indul, főleg, ha hirdetési büdzsé sincs, vagy csak nagyon kevés. Így, ha nem szeretnénk a népszerűsítésre pénzt áldozni, akkor csak a saját meglévő ismerőseinkre tudunk támaszkodni, akiket meg tudunk hívni, hogy kedveljék az oldalunkat és osszák meg a tartalmakat.

Az első lépéssel meg is volnánk, ha az előbb említetteket elvégeztük. Nem vett túl sok időt igénybe és még pénzünkbe se került, de nézzük a további lehetőségeket!

  • Az oldal létrehozását követően állítsunk össze egy olyan célközönséget, akik érdeklődhetnek a kínálatunk iránt. 
  • Legyünk aktívak az oldalon és szolgáltassunk naprakész információt a termékeinkről, szolgáltatásainkról.
  • Legyünk ...
Tovább Szólj hozzá

organikus elérés Facebook zéró

2018. júl 06.

Neked melyik hirdetési formátum vált be leginkább?

írta: BDóra.
Neked melyik hirdetési formátum vált be leginkább?

07_05_2.PNGMutatjuk miből lehet válogatni facebook-on:

Fényképes hirdetések

Néhány perc alatt létrehozható egy fényképes hirdetés a facebookon. Ezzel ismertebbé teheted a márkádat és népszerűbbé a termékeidet, szolgáltatásaidat. Már az Instagram-történetek közt is elhelyezhetsz fényképes hirdetéseket.

Videós hirdetések

Nem csak képpel, hanem hanggal és látvánnyal is elvarázsolhatod az érdeklődőidet. Legfeljebb 15 másodperces hirdetésekben gondolkodj, hiszen ezeket részesítik előnyben az emberek a mobilozás közben. A videód legyen figyelemfelkeltő, ami megakasztja a szemet böngészés közben. Remekül ki tudják egészíteni a tévéreklámokat és hatásos üzeneteket lehet velük közölni.

Galéria formátumú hirdetések

Egy ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés ads advert hirdetéskezelés

2018. júl 03.

Bejegyzéskészítés ok, de a végeredményt is nézed?

írta: BDóra.
Bejegyzéskészítés ok, de a végeredményt is nézed?

07_05.PNGA bejegyzések gyártása általában könnyen megy, de szoktad figyelni a végeredményt is? Ahhoz, hogy sikeres lehessen a Facebook oldalad, figyelemmel kell kísérni az eredményeket és alkalmazkodni kell a célközönséged igényeihez. Mit érdemes figyelni? Ezeket szedtük egy csokorba!

Melyik poszt volt népszerűbb?

Meg kell nézni, hogy hányan like-olták vagy osztották meg a bejegyzést és hány embert ért el. Ennek függvényében állapíthatod meg, hogy melyik volt a legnépszerűbb bejegyzés. Majd ezt követően jöhet a fejtegetés, hogy vajon miért is ez lett a legjobb? Videó, diavetítés, képes, linkbehúzós, lapozható, kollázsos esetleg több képből álló volt? Ezeket is érdemes feljegyezni magadnak, hogy a későbbiek alapján tudjatok ...

Tovább Szólj hozzá

elemzés optimalizálás

2018. máj 28.

3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére

írta: andisipiczki
3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére

charts-computer-data-669615.jpgA közösségi média még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy ma az interneten és a vállalkozáson belül növekedjen az üzlet és a márka. De ez még mindig egyben a legkomolyabban időigényes és erőforrás-elvezető piac is lehet.

Miért? Jelenleg több, mint 2 milliárd felhasználója van a közösségi médiának megannyi platformmal, technikai beállítással és lehetőséggel. Emiatt már nem egy személyes munka, ha üzleti vagy márkaképes médiaszakember valaki. Emiatt mindannyiunknak a legjobb eszközökre és erőforrásokra kell támaszkodnunk, hogy ne csak jobb legyen az elérés, hanem automatizált és méretezhető legyen, ahol csak lehet.

Az alábbiakban négy különböző stratégiát és online platformot mutatunk, amelyek arra ...

Tovább Szólj hozzá

2018. máj 25.

3+1 tipp a rajongóbázisod felpörgetéséhez

írta: BDóra.
3+1 tipp a rajongóbázisod felpörgetéséhez

backlit-clouds-dusk-853168.jpgÚgy érzed, hogy stagnál a rajongóbázisod és nehezen tudod aktivitásra bírni őket? Adunk néhány tippet, amivel meghozhatod a kedvüket ismét az oldaladhoz.

Törekedni kell ugyanis arra, hogy interakciót tudjunk kiváltani a követőkből, mert ha ez megtörténik, utána már könnyebben fog összefutni velünk a hírfolyamában is. A meglévő követők aktivizálása várhatóan új embereket is be fog vonzani az oldalunkra, ami nem titkolt célunk is egyben. Így mindenképpen érdemes foglalkozni az aktivizálással.

 

1, Indíts nyereményjátékot!

Ez pozitívan szokott elsülni, mert általában szeretnek játszani az emberek. Ajánl fel több nyereményt, így még nagyobb eséllyel fognak játszani, hiszen nagyobb esélyt látnak arra, hogy nyerhetnek.

...
Tovább Szólj hozzá

tartalommarketing

2018. máj 24.

Szobafoglalás chatbottal?

írta: BDóra.
Szobafoglalás chatbottal?

hotel.JPGA jó idővel párhuzamosan elindult az előnyári szezon és nyilván mindenki azt szeretné, hogy népszerű legyen a szállodája. Vajon a Tiéd az? Nézzük, hogy van-e olyan lehetőség a piacon, amit még nem aknáztál ki.

Sokan az Adwrods, Facebook és Instagram hirdetéseknél meg is állnak, ha egyáltalán eljutnak idáig. De tételezzük fel, hogy az Adwords, Facebook és Instagram kommunikációid és hirdetéseid rendben vannak.

Mi lehet még, amit érdemes lehet kipróbálnod bevételed növelése érdekében?

Ez az új lehetőség a Chatbot, amit még igen kevés cég használ és ezzel sikeresen be lehet törni a piacra.

Egy korábbi bejegyzésünkben bővebben olvashatsz arról, hogy mi is az a chatbot pontosan.

A mesterséges intelligencia terjedése ...

Tovább Szólj hozzá

messenger chatbot

2018. máj 24.

Digitális média tények, adatok Magyarországon

írta: BDóra.
Digitális média tények, adatok Magyarországon

american-black-blue-1065704.jpgA NEO Interactive idén is kihozta a Digitális Média Tények könyve című ingyenes kiadványát, melynek adatai közül szemezgetünk most.

Jelenlegi adatok szerint 5,7 millió volt a 18 év feletti magyarországi internetezők száma 2017-ben. Legnagyobb százalékban a nők a fő internetfelhasználók 51%-kal.

A 18-29 évesek 29%, a 30-40 közötti korosztály tagjai 47%-ban vannak jelen az internet világában.

 

Mutatjuk, hogy hogyan alakul az internetezők megoszlása nemek és korcsoportok szerint:

internetezok.PNG

Mindenképpen pozitív, hogy az idősebb korosztály is egyre inkább elérhető az online térben, ami a hirdetések és tartalommarketing szempontjából nagyon hasznos.

Online marketinget a webáruházak 93%-a használ, a leghatékonyabb eszközöknek a ...

Tovább Szólj hozzá

kutatás digitális adat

2018. máj 18.

Nevess a GDPR-on! Mémek, viccek és képregények a témában

írta: Klausz.Melinda
Nevess a GDPR-on! Mémek, viccek és képregények a témában

31755381_1415640028581314_4099245610551476224_o.pngLassan már az is fél a G-D-P-R betűkombinációktól, akinek semmi dolga sincs kvázi a GDPR-ral... Az új általános adatvédelmi rendelet május 25-én lép hatályba, amivel a magánszemélyek adatait kezelő cégeknek van dolguk. Hogy pontosan mi, azt itt és   itt már leírtuk.

Most inkább a dolog poénosabb oldalát vennénk elő, ugyanis egyre jobban terjednek a mémek, viccek és a képregények a témában. Előre szólunk, hogy karácsonykor a Mikulásnak azért nem lesz könnyű dolga...

 

Az egyik ilyen vicc:

Van GDPR-szakértő ismerősöd?

Van.

Megadod a számát?

Nem lehet.

gdprs.JPG

31933169_1837796769641317_69187860099497984_n.jpg

gdpr.JPG

gdp3.JPG

gdpr4.JPG

gpdr2.JPG

gdfpere.JPG

gdpre44.JPG

gdprsd.JPG

dfdfd.JPG

dfdsfs.JPG

gdfdp.JPG

gdfdsfps.JPG

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem GDPR

2018. máj 17.

10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez

írta: andisipiczki
10 Google AdWords tipp a sikeres hirdetéshez

ads-adwords-alphabet-267401.jpgA Google AdWords a vállalatok számára ideális mód arra, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat online népszerűsítsék. Egy megfelelően felépített AdWords kampánnyal elérhetjük célközönségünket a megfelelő helyen és a megfelelő időben, ennek összetevőit szedte össze a Social Media Impact .

Megfelelő célcsoport és kulcsszavak

Mielőtt elkezdenél hirdetést csinálni, gondold végig, hogy kit szeretnél elérni és ehhez milyen kulcsszavak kellenek. A Google’s Keyword Tool segíthet ebben.

Többszavas kulcsszavak használata

Használj kettő vagy három szavas kifejezéseket kulcsszónak. Nem csak alacsonyabb a költsége, de hatékonyabbak is az egy szavasokhoz képest.

A kevesebb több

Ne használj 50 kulcsszót egy hirdetésben vagy ...

Tovább Szólj hozzá

Google Adwords

2018. máj 16.

Hogyan változtatja meg a kiterjesztett valóság a vásárlói élményt?

írta: BDóra.
Hogyan változtatja meg a kiterjesztett valóság a vásárlói élményt?

A kiterjesztett valóság (argumented reality, AR) a valóság virtuális, eszközökkel megvalósított kibővítése. A számítógép webkamerája vagy a mobiltelefon kamerája segítségével figyelve a világot, új addig nem látható információk, ábrák, képek adatok jelennek meg. A mesterséges valóság kerül ötvözésre az általunk megszokott valósággal, ezzel egy új világot megnyitva számunkra.

A vásárlói élményben is hatalmas lehetőségeket nyit meg, hiszen kipróbálhatunk egy ruhát, hogy hogy néz ki rajtunk, mielőtt megrendeljük, esetleg egy szekrényről kideríthetjük, hogy odaillik-e a lakásunkba. Egy repülőjegy foglalásnál megnézhetjük mobilunkon keresztül, hogy mekkora hely van az utas számára és ez számunkra megfelelő lesz-e.

...

Tovább Szólj hozzá

augmented reality kiterjesztett valóság AR

süti beállítások módosítása