2018. júl 30.

A változatosság gyönyörködtet a posztolásnál is! ;)

írta: K.Klarissza
A változatosság gyönyörködtet a posztolásnál is! ;)

images.pngKi ne ismerné a "Változatosság gyönyörködtet" eredetileg latin szállóigét, amely a Facebbokon megjelenő posztjainkra is igaz! Akkor jó ugyanis az oldalad, ha változatos, érdekes tartalmakkal tudod megtölteni - ha valójában ugyanazt a témát, de mégis százféleképpen tálalod!

Erre szerencsére a Facebook számtalan lehetőséget biztosít nekünk, amit célszerű is mind kipróbálnunk.

Fontos meghatároznunk az oldalunk aktuális célját, ami lehet:

  • rajongószerzés
  • imázsnövelés
  • vásárlásra való ösztönzés

Bármelyiket is választod az alkalmazott képnek és a weboldalad linkjének minden egyes posztnál óriási szerepe van!

A feltöltött kép legyen:

  • nagyméretű
  • jó minőségű
  • témába illő, de a legfontosabb:
  • ...
Tovább Szólj hozzá

posztok tartalommarketing

2018. júl 26.

Bocsánatot kértek az influencerek a szállodától...

írta: Klausz.Melinda
Bocsánatot kértek az influencerek a szállodától...

fotolia_155952736_subscription_monthly_m-730x350.jpgKét hete nagy vihart kavart két huszonéves influencer trollkodása egy magyar szálloda Instagram és Facebook oldalán. 

Röviden: Mivel a szálloda nem engedte fel a BalatonSound alatt a fiatalok barátait a szobákba, a két fiú az összesen 120.000-es követőtáborukat több Instagram Story-ban arra buzdította, hogy negatív kommenteket osszanak meg a hotel előbb Instagram majd Facebook oldalán. A szálloda erre frappáns választ adott, megköszönve a srácok ingyen reklámját... Ha nem ismered a sztorit, itt elolvashatod. 

A srácok egy idő után megbánták a dolgot és a szállodával történt egyeztetéseket követően a hotel vezetősége megkérte őket, hogy ne csak a bocsánatukat igyekezzenek elnyerni, hanem a jelenlegi fiatal influencerek számára is ...

Tovább Szólj hozzá

marketing influencer

2018. júl 24.

Még mindig érint a Facebook zéró?

írta: BDóra.
Még mindig érint a Facebook zéró?

black-and-white-blackboard-business-356043.jpgAz év elejét a Facebook algoritmusának a változásával kezdtük, ahol a legnagyobb közösségi média platform vezetője, Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a barátok és társas kapcsolatok kerülnek majd előtérbe a hírfolyamban. Azt mindenki sejtette, hogy az amúgy is alacsony organikus számok a céges oldalaknál még inkább csökkenni fognak, azonban azoknál az oldalaknál érvényesült a "Facebook zéró", amelyek nem figyeltek kellőképpen rajongóbázisukra és nem hangolódtak rá azok igényeire.

Milyen megoldás létezik az alacsony organikus elérés növelésére?

Releváns és minőségi tartalom

Az oldal tematikájának megfelelő hasznos információk közlése, amelyek felkeltik a követők figyelmét. Kreatívok használata és a bejegyzések ...

Tovább Szólj hozzá

elérés chatbot Facebook zéró

2018. júl 23.

Milyen célzás használható a Display Hálózati kampányokhoz?

írta: BDóra.
Milyen célzás használható a Display Hálózati kampányokhoz?

aim-arrow-dart-pins-39551.jpgA Google Display Hálózat az internetezők 90%-át éri el, ami több mint 2 millió webhelyből áll. Ezzel a lehetőséggel és egy jól célzott hirdetéssel széleskörben érhető el számunkra releváns célközönség.

Csoportok

Megcélozhatunk felhasználói csoportokat, itt adott demográfiai csoportnak vagy bizonyos közönségnek jeleníti meg a hirdetést. Például egy adott webhelyet felkeresők, vagy termékre keresők felhasználóknak.

Témakörök, kulcsszavak

Kulcsszavak vagy témakörök meghatározásával elérhető, hogy a hirdetés egy adott tartalmi kontextusban jelenjen meg. Például olyan témájú weboldalon, ami számunkra releváns lehet.

Elérések

Az elérések lefedik azokat a megjelenéseket, amelyek a célzási beállításoknak ...

Tovább Szólj hozzá

adwords display Google Adwords google display

2018. júl 17.

Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

írta: BDóra.
Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

adwords.jpgNem csak a Facebook kampányokat érdemes tesztelni, hanem az Adwords-ben futó kampányokat is lehet, sőt kell is optimalizálni, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni a rendelkezésünkre álló büdzséből.

Nem kell rögtön élesben az adott, esetleg amúgy is jól futó kampányon változtatni. Lehetőség van arra, hogy kampányvázaltot hozzunk létre, ezután a módosításokat az eredeti kampányon vagy egy kísérleti kampányon tesztelhetjük, aminél szintén mérhetőek lesznek az eredmények. Abban az esetben pedig, ha elégedettek vagyunk a változtatásokkal, akkor nyugodtan alkalmazhatjuk azt az eredeti kampányon is.

A vázlat is bármikor módosítható, mint az eredeti kampány és akár el is vethető. Egy adott kampányhoz több vázlat is létrehozható, ...

Tovább Szólj hozzá

adwords Google Adwords

2018. júl 16.

Így növeld márkád népszerűségét! Esettanulmány

írta: BDóra.
Így növeld márkád népszerűségét! Esettanulmány

blog-resize-6.jpgA social media kiváló felület arra, hogy beleégesd az emberek fejébe a márkádat tökéletes képi világgal és megfelelő szövegezéssel. Azonban sajnos ennek az ellenkezője is megtörténhet, hiszen ha nem jó minőségben kommunikálsz és gyenge minőségű képeket használsz, akkor egy jó márkát is könnyű szerrel le lehet sajnos építeni.

Te tartozz inkább az előbbibe, mint az utóbbiba és lendítsd fel a márkád forgalmát!

Több mint 1,2 milliárd ember használja a Facebookot napi szinten, így ezen a felületen és az Instagramon történő megfelelő hirdetések növelni fogják az érdeklődőid elérését.

A következőben bemutatjuk egy márka ismertségének a növelését social hirdetéseken keresztül:

szemoldok.PNG1976 óta a Benefit Cosmetics a ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés videó videóhirdetés hirdetéskezelés

2018. júl 13.

A kollekció típusú hirdetés

írta: BDóra.
A kollekció típusú hirdetés

business-clothing-collection-253668.jpgSokféle típusú hirdetéssel találkozhatunk a hírfolyamban pont azért, hogy minél változatosabb és figyelemfelkeltőbb legyenek a hirdetések, ezzel jobb eredményeket generálhatunk. Ennek egyik fajtája a kollekció típusú hirdetés.

Elmesélhetsz vele egy történetet egy videó segítségével, majd bemutathatod a termékeket és a jellemzőiket is további képekben.

kepkivagas_4.PNGMivel a videós tartalmak egyre népszerűbbek a fogyasztói társadalomban és a social térben, így ez a hirdetési típus egy hasznos kombináció.

A videóval felkelhető, majd a további képekkel fokozható az érdeklődés egy termék vagy szolgáltatás iránt.

Ha rákattintanak erre a típusú hirdetésre az érdeklődők, akkor egy vászonra érkeznek, ami egy olyan teljes képernyős ...

Tovább Szólj hozzá

hirdetés facebook ads hirdetéskezelés

2018. júl 10.

Így érj el a FarmVille-hez hasonló nagy sikereket! Esettanulmány

írta: BDóra.
Így érj el a FarmVille-hez hasonló nagy sikereket! Esettanulmány

maxresdefault_1.jpgSzeretnél pénzt keresni játékaiddal? Kezdd el a népszerűsítést Facebookon és találd meg a számodra legmegfelelőbb célközönséget!

Készíts a Facebook-platformon nagyszerű játékokat, amelyekkel közvetlenül a Messenger alkalmazásban játszhatnak azonnali játékot az érdeklődők. Ha jó a marketinged, akkor több, mint 600 milliós Facebook és Instagram játékos bázissal gyorsan fogsz tudni növekedni. Szerezd meg az elkötelezett játékosokat és motiváld az alkalmazástelepítéseket.

A hirdetés készítésénél az Audience Network-ös elhelyezéssel, akár növelni is tudod a játékod árbevételét.

Mit tudsz tenni a siker érdekében?

  • Bővítsd a felhasználói körödet
  • Találd meg a számodra releváns felhasználókat
  • Törekedj ...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés játék farmville zynga hirdetéskezelés

2018. júl 09.

8 tipp online értékesítésed növelésére

írta: BDóra.
8 tipp online értékesítésed növelésére

adolescent-bag-beautiful-919436.jpgA piac egyre telítettebb és nagyon sokan értékesítenek már az online térben, amivel egyre nehezebb felvenni a versenyt, de ha ügyesek vagyunk, akkor ez sem lehetetlen!

Nézzük, hogy hirdetéseken és a hírleveleken kívül még milyen ötleteket lehet bevetni, amivel sikeresen tudod majd növelni az online eladásaidat.

  • Ingyenes kiszállítás – legyen egy nap a hónapban, amikor ingyenes kiszállításos akciót hirdetsz, biztos lehetsz benne, hogy meg fog ugrani azon a napon a vásárlás. Ne mindig ugyanarra a napra tervezd, mert akkor hozzászoknak a vásárlók tudni fogják, hogy melyik napon kell leadni a rendelést, de ha random napot adsz meg hónapról hónapra, akkor muszáj figyelemmel kísérniük az oldaladat, nehogy lemaradjanak a kedvezményről!
...
Tovább Szólj hozzá

hirdetés vásárlás ösztönzés hirdetéskezelés MARKETING

2018. júl 08.

Követelőző influencerek... - Hol rontottuk el?

írta: Klausz.Melinda
Követelőző influencerek... - Hol rontottuk el?

apple-camera-fashion-5164.jpgEgyre több olyan eset kerül napvilágra, ahol egy tizen-, huszonéves, magát influencernek nevező fiatal követelőzőleg lép fel egy céggel szemben.

Idén januárban Elle Darby szeretett volna ingyen megszállni egy hotelben , amelyre a  The White Moose Cafe igencsak okosan vágott vissza pozitív ingyen PR-t szerezve a szállodának.

Szintén januárban adtunk hírt arról, hogy az influencereknek felelőssége is van és Magyarországon már a harmadik per zárult úgy, hogy kártérítést kellett fizetnie a véleményvezérnek .

Ezúttal két huszonéves srác egy magyar szállodát támadott meg és bíztatta arra a 55.100 és 77.100 számú Instagram követőtáborát, hogy negatív kommentjeikkel tegyék tönkre a szálloda Instagram oldalát és imázsát.

Az ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása