2016. máj 22.

Te odafigyelsz rajongóidra? Pedig meghálálnák...

írta: Petneházy.Flóra
Te odafigyelsz rajongóidra? Pedig meghálálnák...

nextgov-medium.jpgSzeretnél mélyebb, őszintébb kapcsolatot létesíteni közönségeddel? A Social Media Examiner 2 alapvető módszert mutat be, amivel személyesebbé teheted a közösségi felületeidet, nem kell más hozzá, mint egy kis emberség, érzelem és anélkül, hogy észrevennék, elköteleződést, érzelmeket válthatsz ki célközönségedből.

#Reakció

Mutasd meg, hogy értékeled a közönségedet, és szánj rájuk egy kis figyelmet.

Ha bejelölnek egy bejegyzésbe, megjelölnek egy képen, reagálj a posztra egy pár soros hozzászólással. Értékelni fogják, hogy észrevetted őket, és időt szakítottál rájuk. Figyeld meg, hogy egy idő után növekedni fog a márkádhoz kapcsolódó posztok száma.

Ugyanez érvényes a kommentekre. Szállj be a ...

Tovább Szólj hozzá

2016. máj 20.

Kis költségvetésből videót? Igen, a közösségi médiában...

írta: Petneházy.Flóra
Kis költségvetésből videót? Igen, a közösségi médiában...

blog.jpgSaját videó készítésén gondolkozol? Egy profi videó elkészítése nem kell, hogy százezrekbe kerüljön cégednek. Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan kreálj a közösségi média felületeiden videót, anélkül, hogy kifutnál az erre szánt összegből.

 

#1 Az első lépések

Ösztönözd a közönségedet, hogy töltsenek fel saját videókat márkáddal kapcsolatban!

  • Adj meg egy témakört vagy egy kérdést, ami beindítja közönséged fantáziáját, és útmutató lesz a videó elkészítésében.
  • Találj ki egy #hashtag-et, amivel megjelölhetik munkájukat bármilyen közösségi média felületen.
  • A felhasználók által feltöltött tartalmakat meg is versenyeztetheted, vagy a végén a legkreatívabb video anyagokat összevágod és ...
Tovább Szólj hozzá

2016. máj 17.

Mielőtt kiküldenéd első hírleveledet...

írta: Petneházy.Flóra
Mielőtt kiküldenéd első hírleveledet...

mail.jpgElkészült az első hírleveled, de biztosra mennél? Vagy éppen rendszeresen küldesz hírlevelet, mégsem érzed hatékonynak, nem látod az eredményét?

A MailChimp 6 tippet oszt meg velünk, amit érdemes megfogadni, ha szeretnéd növelni hírleveleid eredményességét.

#1 Mit írj a tárgymezőbe? 

A legnagyobb megnyitási arányt az egyszerű, konkrét szövegek érik el. Amikor a tárgymezőbe írsz, ne értékesítsd, ami benne van, hanem egyszerűen mondd el, hogy mit tartalmaz a levél.

„Don’t sell what’s inside – tell what’s inside”

Hogyan tökéletesítsd a tárgymező szövegét? Erről itt olvashatsz bővebben!

#2 Juss át a spamszűrőn!

Ha azt szeretnéd, hogy megnyissák üzenetedet, elsőnek a spamszűrőkön kell átjutnod.

  • ...
Tovább Szólj hozzá

mailchimp

2016. máj 13.

Több közösségi média oldal - több idő?

írta: Petneházy.Flóra
Több közösségi média oldal - több idő?

mail2.jpgA Facebook, SnapChat, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Youtube felületén is jelen vagy? Mindannyian tudjuk, hogy ennyi oldal kezelése mekkora összpontosítást, odafigyelést igényel. Az alábbi cikkünkben 5 olyan hasznos tippet olvashatsz, amivel egyszerűsítheted a munkádat, mégis növelheted oldalaid hatékonyságát.

 

#1 Koncentrálj arra a felületre, ahol a legmagasabb a beruházások megtérülési rátája (ROI)

Hasonlítsd össze a különböző oldalak sikerességét, figyeld meg a követők aktivitását, konverziót, és válaszd ki a cégetek a leghatékonyabb felületét. Ez legyen az első, amire időt szánsz, és amit a legjobb tudásoddal, a legtöbb energiáddal gondozol. Persze, ez nem azt jelenti, hogy az összes többi felületet ...

Tovább Szólj hozzá

2016. máj 11.

Social media - Honlapod és a közösség ereje

írta: Klausz.Melinda
Social media - Honlapod és a közösség ereje

nevtelen_3.pngHogyan találjanak Rád honlapodra? SEO vagy a social media segít jobban? Személy szerint a közösségi médiára esküszöm, de van néhány alapszabály, amit be kell tartani, hogy valóban segítsen!

Ezek tartalommarketinggel kapcsolatos kérdések, amivel el tudjuk érni, hogy bejegyzéseinken keresztül a honlapunk is előrébb kerülhessen a keresőkben. Erről tartottam előadást a Magyar Marketing Szövetség Év honlapja 2016. workshopján.

  

Tovább Szólj hozzá

2016. máj 11.

Így nyitják meg többen hírleveledet...

írta: Petneházy.Flóra
Így nyitják meg többen hírleveledet...

mailchimp-integration.pngAz, hogy valaki megnyisson egy hírlevelet alapvetően a tárgymezőn áll vagy bukik. De mit írj a tárgymezőbe, hogy a lehető legtöbb címzett megnyissa leveledet? Ahhoz, hogy válaszoljunk erre a kérdésre a MailChimp hivatalos statisztikáját használtuk, ami több mint 40 millió elküldött e-mail alapján készült.

Az első három legjobb elérésű (60-85%) szövegek a tárgymezőben:

  • [COMPANYNAME] Sales & Marketing Newsletter
  • Eye on the [COMPANYNAME] Update (Oct 31 – Nov 4)
  • [COMPANY NAME] Staff Shirts & Photos

Az első három legrosszabb elérésű (1-14%) szövegek a tárgymezőben:

  • Last Minute Gift – We have The Answer
  • Valentines – Shop Early & Save 10%
  • Give a Gift Certificate this Holiday

Megfigyelheted, hogy a legjobb ...

Tovább Szólj hozzá

hírlevél mailchimp

2016. máj 05.

Hogyan fejleszd az Instagram megjelenésedet?

írta: Petneházy.Flóra
Hogyan fejleszd az Instagram megjelenésedet?

pexels-photo.jpgAz Instagramon ma már több mint 400 millió aktív felhasználó van. Nem csoda, hogy mindenki egyre több időt szán arra, hogy professzionálisan építse ki ezt a közösségi média felületet is. Az alábbi cikkünkben a SocialMedia Examiner 6 könnyen alkalmazható tippjét olvashatod.

#1 Használj filtereket!

Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni: Instagram képeid külön külön, és egyben is a céged arculatát kell, hogy tükrözzék. Mire figyelj különösen oda? A színek összhangjára! Ebben segítségedre lehetnek az Instagram által felajánlott filterek, de számos applikáció, A Color Story (http://acolorstory.com/), online képszerkesztő, PicMonkey (http://www.picmonkey.com/) is a rendelkezésedre áll, használd őket bátran, de egységesen!

#2 Ágyazd ...

Tovább Szólj hozzá

2016. máj 04.

Facebook, Messenger, Instagram Windows 10-re

írta: Petneházy.Flóra
Facebook, Messenger, Instagram Windows 10-re

A Facebook alkalmazkodva a tényhez, hogy számos felhasználó Windows operációs rendszeren használja az Instagram, Messenger, Facebook felületét, kihozza ezeknek az oldalaknak a Windows 10-re kompatibilis alkalmazását. A Facebook és a Messenger app asztali felületen, míg az Instagram mobilon jelenik meg.
Bejelentették továbbá, hogy idén még a Windows 10 Messenger és a Facebook mobilos alkalmazásaival is találkozhatunk!

win102.png

win1023.jpg

win10.png

Letöltöttétek már a legújabb verziót?

Tovább Szólj hozzá

2016. máj 03.

Kötelező 6 másodperc a Youtube-on

írta: Petneházy.Flóra
Kötelező 6 másodperc a Youtube-on

wersm-youtube-ads-subscription-657x360.pngA Google Inc. kutatása szerint a 18-49 év közötti felhasználók fele videó nézés céljából már rögtön az okos telefonjához nyúl, még úgy is, ha otthon tartózkodik. A YouTube legújabb hirdetése, a Bumper Ads pontosan ezt a felhasználói formát akarja hatékonyan megfogni.

Mivel az eredeti hirdetések hossza több lehetett, mint 1 perc, és tovább lehetett rajta lépni, az eredményessége megkérdőjelezhető. Az újítás lényege, hogy a hirdetések csak 6 másodpercesek lehetnek, viszont kötelesek vagyunk végignézni. 6 másodpercet nem nyűg megnézni, és ez alatt a rövid idő alatt a cégek is beégethetik magukat az emberek emlékezetébe. 

Az alábbi például egy mintavideó a 6 másodperces hirdetésre:


Ti mit kezdenétek 6 másodperccel? ...

Tovább Szólj hozzá

2016. ápr 28.

ÚJ! Konferenciahívás a Facebook Messengerben

írta: Petneházy.Flóra
ÚJ! Konferenciahívás a Facebook Messengerben

konf.jpgA Facebook Messenger legfrissebb újítása, a konferenciahívás lehetősége, egy teljes csoportot fel tudsz hívni, legyen szó akár egy családi beszélgetésről, vagy egy party vonalról. Díjmentesen kezdeményezhetsz hívást amennyiben Android vagy iOS rendszerrel rendelkezel.

Mit érdemes tudni a konferenciahívásról?

  • Hívás indítás : Kattints a képen látható piros telefon ikonra, és válaszd ki melyik csoportod tagjaival szeretnéd a beszélgetést lebonyolítani.
  • Ha téged hívtak, és lekésted a felkérést, de még folyamatban van a beszélgetés, a telefon ikonra kattintva becsatlakozhatsz a társalgásba.
  • A beszélgetés alatt végig láthatod, hogy kik vannak vonalban.
  • A beszélgetés résztvevőinek maximum létszáma 50 fő.

Mit ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil