2021. okt 30.

Beperelték a Google-t? – Te láttad már a Millió dolláros forráskódot?

írta: Sáringer Viktória
Beperelték a Google-t? – Te láttad már a Millió dolláros forráskódot?

forraskod.PNGA Millió dolláros forráskód 2021. októberében jelent meg a Netflixen, így egy igen friss minisorozatról beszélhetünk. A történet aköré összpontosul, hogy néhány fiatal bepereli a Google-t és az az álláspontjuk, hogy a techóriás cég tőlük lopta a Google Earth ötletét. Érdekesség, hogy az új Netflix remekműnek számtalan magyar vonatkozása is van.

 

Na, lássuk is, miről szól!

1994-ben néhány fiatal bemutatta a Terravisiont, ám ennek a forráskódja később valahogyan rossz kezekbe került. 2005-ben jelent meg a Google fejlesztésében a Google Earth elnevezésű program.  Ez egy ingyenes számítógépes program, amit virtuális földgömbként használhatunk, ami tulajdonképpen a Föld háromdimenziós modellje. Emellett mértékhelyes ...

Tovább Szólj hozzá

film program fejlesztők filmajánló netflix millió dolláros forráskód

2021. okt 29.

Így használd a tartalommarketinget új ügyfelek szerzésére

írta: K.Klarissza
Így használd a tartalommarketinget új ügyfelek szerzésére

cover_1_2.jpegManapság már óriási a kínálat a piacon, így, ha nem valami egészen különleges és az országban egyedi terméket vagy szolgáltatást kínálsz, bizony fel kell venni a harcot a vevők kegyeiért!

Ha rendszeresen gyártasz tartalmakat a közösségi oldalaidon egy adott területen, biztos, hogy nagyon szenvedélyes vagy aziránt a téma iránt. Ez a szenvedély azonban még korántsem garantálja, hogy megfelelő típusú ügyfeleket fogsz vonzani vállalkozásod számára.

Amikor új vállalkozásba kezdesz, és új ügyfeleket szeretnél szerezni, valószínűleg megpróbálod terjeszteni a hírt arról, hogy mivel foglalkozik a céged. Írhatsz például bejegyzést abban a témában, hogy miért fontos a vállalkozásod, mindezt annak a reményében, hogy ezáltal ...

Tovább Szólj hozzá

marketing szolgáltatás termék ügyfél meggyőzés ügyfélszerzés ügyfelek marketing tippek Tartalommarketing közösségi média kommunikáció

2021. okt 28.

Z és millenniumi generációk közötti különbségek, amiket tudni kell a közösségi médiában II. rész

írta: K.Klarissza
Z és millenniumi generációk közötti különbségek, amiket tudni kell a közösségi médiában II. rész

scover.jpegA Z és a millenniumi generáció közösségei gyakran csoportosulnak, ugyanakkor eltérő marketing megközelítéseket igényelnek a közösségi oldalakon.

Ahhoz, hogy felkeltsük mindkét demográfiai csoport figyelmét, tisztában kell lenni azzal, hogy mi különbözteti meg az egyes csoportokat. Mert ahogy együttes befolyásuk tovább növekszik, úgy a vásárlóerejük is nő.

Az első részben közelebbről górcső alá vettük a Z és a millenniumi generáció jellegzetességeit és megnéztük az egyes generációk közösségi média használatának trendjeit.

Ebben a részben további három, a közösségi média szempontjából kulcsfontosságú, generációbéli különbséggel folytatjuk. 

Márkahűség és lojalitás

A 2020 -as Salesforce-kutatás ...

Tovább Szólj hozzá

marketing generációk generáció milleniumi y generáció z generáció milleniumi generáció millenials közösségi média marketing tippek gen z

2021. okt 27.

Z és millenniumi generációk közötti különbségek, amiket tudni kell a közösségi médiában I. rész

írta: K.Klarissza
Z és millenniumi generációk közötti különbségek, amiket tudni kell a közösségi médiában I. rész

cover_2_2.jpegA Z és a millenniumi generáció közösségei gyakran csoportosulnak, ugyanakkor eltérő marketing megközelítéseket igényelnek a közösségi oldalakon.

Ahhoz, hogy felkeltsük mindkét demográfiai csoport figyelmét, tisztában kell lenni azzal, hogy mi különbözteti meg az egyes csoportokat. Mert ahogy együttes befolyásuk tovább növekszik, úgy a vásárlóerejük is nő.

Az alábbiakban végigvesszük, hogyan szabhatunk marketingstratégiát mindkét közönséghez, megvizsgálva vásárlási szokásaikat, ügyfélszolgálati preferenciáikat és minden egyéb fontos tényezőt.

Millenniumi generáció

A Pew Research Center szerint a millenniumi generációba tartoznak az 1981 és 1996 között születettek (azaz a jelenleg 25-40 évesek).

1_2_1.png

Mitől olyan ...

Tovább Szólj hozzá

generációk generáció közösségi média y generáció z generáció marketing tippek milleniumi generáció millenials közösségi média használat gen z

2021. okt 26.

Instagram sztori hack-ek - III. rész

írta: Sáringer Viktória
Instagram sztori hack-ek - III. rész

patrick-tomasso-kgcljwiyiac-unsplash.jpgA különleges Instagram történeteket összefoglaló sorozatunk harmadik részében az írás kerül középpontban. Mert bizony nagyon fontos a szöveg, az emojik, amik rákerülnek a sztorikra és rengeteg módszer van, hogy feldobjuk a történeteket.

Szivárvány szöveg

Az egyik legextrább trükk, amit bevethetünk, az a szivárványos, omre színben végigfutó szöveg. Ugye, milyen jól mutat?

1629279747533_1.jpgEnnek megalkotása az Instagramon belül megvalósítható, így nem kell semmilyen köztes applikáció. Ugyan egy kis gyakorlást igényel, hogy szép legyen a végeredmény, de ha belejövünk, már bármikor könnyedén alkalmazhatjuk ezt a technikát!

Eleinte próbálkozzunk csak egy címmel, egy-két szóval, utána már a hosszabb írások is menni fognak.

Jelöljük ...

Tovább Szólj hozzá

marketing szöveg ötletek történetek sztorik posztok applikációk instagram posztolás Insta sztorik Instagram stories

2021. okt 26.

Ezeket az online marketing ötleteket vesd be a halloween-i időszakban

írta: K.Klarissza
Ezeket az online marketing ötleteket vesd be a halloween-i időszakban

cover_3_2.jpegA covid-19 világjárvány ellenére a Halloween továbbra is jelentős ünnepnek számít az Egyesült Államokban és sokan idehaza is rajonganak érte. Az ünnepi szórakozáson túl viszont a Halloween a vállalkozások számára is egy remek lehetőség. Ilyenkor sok cég igyekszik nagyszerű ajánlatokkal, közösségi média kampányokkal előrukkolni és olyan bejegyzéseket készíteni, melyek megragadják a közönség figyelmét

Nézzünk néhány ötletet, amiket Te is bevethetsz Halloween idején!

1. Felhasználók tartalmai

A felhasználók által generált tartalom az egyik legnépszerűbb marketingstratégia a cégek körében . Amit persze nem csak a vállalkozások, de a közönség is előszeretettel fogad.

Kérd meg követőidet, hogy tegyék közzé ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom ősz halloween aktuális ötletek kedvezmények szezonális tartalomgyártás posztötlet közösségi média kommunikáció légy aktuális

2021. okt 25.

Hogyan kommunikálj, ha egy országos eseményt szervezel? Segítünk!

írta: Sáringer Viktória
Hogyan kommunikálj, ha egy országos eseményt szervezel? Segítünk!

linkedin-sales-solutions-46bom4lobsa-unsplash.jpgBlogsorozatunkban ügynökségünk által megvalósított kampányokról írunk Nektek, melyek közül számtalan kampány szakmai díjat is bezsebelt. Ebben a blogcikkben most egy olyan munkát mutatunk be, aminek a középpontjában egy országos kiterjedésű rendezvény állt. Ilyen esetben nincs egyszerű dolgunk , hiszen organikus és fizetett posztjainkkal rengeteg embert szeretnénk egyszerre elérni és a fő cél az, hogy minél többen tudjanak a rendezvény létezéséről, időpontjáról és lényegéről.

Az eseményről

Az esemény Budapest és környéki boltok közös munkája, ám kiterjed az ország minden megyéjére. Az esemény csupán egyetlen nap, amikor virágboltok együttműködésével csokrok kerülnek kihelyezésre az ország minden pontjára, a ...

Tovább Szólj hozzá

kampány esemény eredmények hashtag közösségi média kommunikáció eseménykommunikáció országos esemény közösségi média esemény országos mozgalom

2021. okt 25.

Instagram sztori hack-ek - II. rész

írta: Sáringer Viktória
Instagram sztori hack-ek - II. rész

carl-heyerdahl-ke0nc8-58mq-unsplash.jpgAz Instagram történetek sokfélék lehetnek és csupán a képzeletünk szab határt a végtelen számú lehetőségnek. Most pár egyszerű hack-et mutatunk meg, hogy minél könnyebben tudj érdekes, jól megszerkesztett történeteket létrehozni.

Hosszabb videó megosztása a történeteknél

Ha egy képet osztasz meg a sztorijaid között, akkor az 5 másodpercig lesz látható az embereknek. Ha egy videót osztasz meg, az 15 másodpercig kerül lejátszásra.

Észreveheted, hogy időnként levág az Instagram a videók végéből, ha nem megfelelő a hossz. Ezt úgy kerülheted el, hogyha nem a sztorikhoz belépve választod ki a videót, hanem a telefonod galériájába lépsz be, keresed meg a videót és a telefon menüjéből választod ki a megosztást, majd ...

Tovább Szólj hozzá

marketing kreatív hack story ötletek történetek sztorik közösségi média posztolás Insta Instagram történetek Insta sztorik Instagram stories

2021. okt 24.

Instagram sztori hack-ek - I. rész

írta: Sáringer Viktória
Instagram sztori hack-ek - I. rész

souvik-banerjee-e6yg8acz2vw-unsplash.jpgAz Instagram és Facebook történetek kiemelt figyelmet érdemelnek, ha közösségi média marketingről van szó. Ugyanis ma már nagyon sokan vannak, főleg a fiatalabb generációból, akik nem görgetik végig a hírfolyamot, a kezdőoldalt, csak elkezdik nézni a sztorikat egymás után.

Mind tudjuk, mennyire népszerű a TikTok, aminek okai között az is megjelenik, hogy gyorsan váltják egymást a tartalmak. És ez igazi a történetekre is.

Történetet kitenni nem bonyolult. Azonban olyan sztorikat készíteni, amik jól mutatnak, megragadják a figyelmet , már nem olyan egyszerű. Most ehhez hozunk tippeket három részes sorozatunkban!

Változtasd meg a hátteret!

Az egyik legjobb funkció az Instagramon, hogy a feed-ben megosztott posztokat ki tudod tenni a ...

Tovább Szólj hozzá

kreatív hack történet képek színek érdekesség történetek sztorik megosztás Insta Instagram történetek Instagram stories Instagram sztori

2021. okt 19.

A közösségi médiával előrejelezheted a trendeket!

írta: Sáringer Viktória
A közösségi médiával előrejelezheted a trendeket!

podcast-g040c77b26_1280.jpgTudtad, hogy a Z generáció éppen új stílusikont emel, még pedig nem mást, mint Bella Swan-t, az Alkonyat filmek főszereplőjét?

Ha ismerős neked az Alkonyat franchise és a filmek, akkor most biztosan össze vagy zavarodva. Hiszen Bella öltözködési stílusa nem éppen kiemelkedő, inkább nagyon egyszerűként írhatnánk le. Az öltözködésének és a teljes kinézetének az volt a célja, hogy ne legyen feltűnő, beolvadjon, ne vegyék észre. Ám a közösségi médiának és a Netflixnek hála a fiatalok a turkálókat fosztogatják, hogy olyan ruhadarabokat találjanak, amik menők voltak 2010 környékén.

Ezzel egy újabb trend született anélkül, hogy bármilyen divatmagazin vagy designer elindított volna valamit. Online indult és mégis hatalmas ...

Tovább Szólj hozzá

trendek trend előrejelzés közösségi média Z generáció TikTok social media listening közösségi média figyelés közösségi média trend TikTok trendek

süti beállítások módosítása