Bocsánatkérés a közösségi oldalakon: Mit tegyél és mit NE tegyél?
A legtöbb cég nagyon megijed, ha botrány van kialakulóban körülöttük. Még akkor is ez a helyzet, ha a balhé csak közvetetten kapcsolódik a céghez, hiszen a márkanévromlás, a hűséges ügyfelek elvesztése és a fogyasztók bojkottálása mind fenyeget. Mint az élet többi területén, a homokba dugjuk a fejünket és majd csak elmennek a viharfelhők mentalitás itt sem segít, így ne a kommentek törlésével és a gondok figyelmen kívül hagyásával próbáld meg kivárni, míg elül a dolog. Most segítünk, hogyan kezeld a konfliktusokat a közösségi média térben és hogyan kérj elnézést a fogyasztóktól JÓL!
Tedd: Légy proaktív!
Mi a legjobb módja a márkaválságból való kilábalásnak? Először is akadályozd meg, hogy ez az egész helyzet ...